Monday, August 23, 2010

minul on ka superestonia

enne kui eva siia tuli olin veits depressed, sest olin ikka veel Barcelona mõju all aga kui Eva tuli ja me olime üle pika aja jälle kolmekesi koos, mina ja Eva ja Kä, siis kõik üksindus kadus ja kõik oli hästi ja me õppisime jälle pidutsema. kaks õhtut siiamaani on üsna mäletamisväärsed. üks neist kui me rääkisime kõigile suure suuga kuidas me läheme naissaarele filme vaatama ja diskotama, mis aga jäi ära mingi tormi tõttu seega me otsustasime et me ei taha kuskil teises tallinna sadamas seda sama teha ja müüsime oma piletid tagasi. see eest me läksime linna ja tantsisime igalpool kella 7ni jälle. teine õhtu, mis oli mäletamisväärt, oli Eva praktiliselt viimane õhtu siin. see lõppes aga sellega, et mina ja Eva kõndisime Angelist ära ja siis Eva temporaar-peiksi sõnul ühel hetkel me olime tänaval ja teisel hetkel...enam ei olnud. mina tegin silmad lahti ma olin jalad taeva poole ja ei saanud mitte midagi aru. vaatan et Eva on mu kõrval täpselt sama segaduses ja mu jalge vahelt ilmub välja mingi pea, mis küsib, kas me oleme elus. WHAT?! igaljuhul kõik oli tiptop ja elus ja õnnelik. misjärel me läksime peiksi ja sõbra juurde ja nautisime klaasi viskit kell 9 hommikul. kella kümne paiku temporaar-peiks vajus magama põrandal, misjärel me kõik otsustasime ka magama minna. aga kõik oli tore.
eile oli ka huvitav. kui kätlin tuli mulle ja evale minukale järgi ja siis me istusime eva kodu lähistel pimeduses ja sõime kooki...


ps. ma loodan, et eva leiab meile kodu londonis..

2 comments:

Evaaa said...

ma loodan ka

Anna said...

sul on päris vahva olnd..suvi..ja muu..