Monday, May 17, 2010

okei

pikk jutt lyhidalt. olen yhe klubituuri promoter. ehk siis me otsime inimesi, keda oma partybusiga viia nelja erinevasse klubisse 6htu jooksul. igalpool on free entrance ja free drink ja ei pea j2rjekorras seisma sest me oleme ikkagi nii lahedad:D
peaksin mainima vist, et ma pole veel yhtegi piletit myynud...:D aga muidu on yli2ge. saame iga nv tasuta k2ia pidudel ja kohtuda erinevate inimestega. see n2dalavahetus oli suht v2sitav. ja ma oleks peaaegu skoorinud yhe ylinunnu prantslasega aga noh...lauri oli mul kodus ja magas nii, et...ta isegi ytles otse, et ta tahaks muga koju tulla:D kuigi see oli yliawkward, sest ta ei r22kinud inglise keelt ja ma ei r22gi prantsuse keelt...
aga noh, mul on uued s6brad nyyd. kellega ma l2hen kolmap2eval 6htust s66ma. nad on t2iega toredad. ja mul on uus levikas ka siin, selle nimi on kentucky. t2na saan yhe agentuuri tyybiga kokku ja eks paistab, mis sellest saab, sest ma ei viitsi kyll alla v6tta.
eile olin esimest korda yksinda kodus ja nii igav oli:D t2iega tahtsin kellegagi r22kida aga lauri ipodiga saab ebuddysse ainult siis kui downloadida see ipodi ebuddy vms ja mul on selleks vaja ta mingit parooli. eniveis..
siin on 2ge ainult, et mul on rahakriis v2ga v2ga l2hedal:D see n2dal peab t66tama nagu renti tuleks maksta homme..sest see enamv2hem nii ongi. mul on 2 n2dalat aega, et 300 euri kokku saada. well see:D
byebye

1 comment:

liana said...

ilmselgelt probleem lahendab ennast ise, rahakriis t2hendab pm mitte s66mist, ja voila:D good luck too bb:D