Monday, May 24, 2010

ma olen nii 6nnelik

ahhhh. iga p2ev juhtub midagi toredat. peab vaid uksest lahkuma. kolmap2eval k2isime l6unal yhes ylim6nusas kohas. maksad mingi 10 euri ja saad syya yksk6ik kui palju K6IKE. lihhi ja shrimpe ja k6iksugu mereelukaid ja magustoite ja mmmm. kui maksad 15,50 siis saad juua ka k6ike yksk6ik kui palju. kui eva siia tuleb siis peab minema fo sho. hmm ja ma vist otsin endale uue korteri ka. sest mu geid hakkavad veits n2rvidele k2ima ja pealegi tahaks mingit kohta, mis on p6hit2navale veits l2hemal. okei. neljap2eval myysime Agnega pileteid klubituurile. ja yks tyyp yritas meile pakkuda mingit flaikut. me ytlesime et ei ait2h aga siis ta kysis, et kas te tahate mulle t88tada. me kysisime, et noh mis sa pakud. ta ytles, et tulge ja r22gime sellest 6htul 6htus88gi 22res. l6puks me s6ime kevadrulle, mingit india tapast, salatit ja sushit ja l6pus oli veel pearoog king prawn curry...mmmm. ja iga kord kui su veiniklaas veidigi tyhjemaks sai siis see t2itus kohe. t88st ei r22kinud s6nagi. reedel oli terassipidu Nina juures. ylitore, taaskord. oleksin sealgi skoorinud soovi korral. aga soovi ei olnud. laup2eval k2isime tuuriga kaasas. ja` pyhap2eval tegime nina pool Agne ja Keveniga mojitosid Nina m6nusal katusel p2ikeseloojanguga. siis tulid meie sakslased sinna. ma olin vahepeal nii t2is, et mul oli veits paha olla isegi. ja tuli v2lja, et yks neist sakslastest, kes muga flirtis kui me nendega kohtusime. on gei...aga ta oli ylitore. ja siin on NIIII TORE. AHHH joy and happiness all around.

over and out

No comments: