Tuesday, May 25, 2010

eeee...okei. pyhap2eval hook uppisin kentuckys mingi tyybiga. sain hiljem teada, et ta on argentiinast? ma m2letan, et meil oli v2ga sisukas vestlus kui me parasjagu ei yritanud yksteise n2gusid 2ra syya kuskil nurgas. kahjuks, ma ei tea ta nime ega numbrit:(
mulle yldse vist meeldivad argentiina v6i brasiilia mehed. okei, teile v6ib tunduda,et nad on mi9ngid lyhikesed karvased junnid aga vastupidi. nad on nagu meesmodellid. pikad ja sihvakad, laiade 6lgade ja imeilusate valgete hammastega. oeh... ta kutsus mind enda poole aga ma otsustasin minna koju, sest mu jalad olid karvased.

4 comments:

Anna said...

mehi ei koti su karvased jalad idioot!!! eriti kui sa tal juba voodis oled, ta m6tleb aint yhele asjale ja arvatvasti ei pane tähelegi su jalgu. isegi kui paneb sisi tal on suva sest tema jaoks sina oled ikka kuum. taun.

Kätlin said...

hahahaha

Evaaa said...

sekundeerin.
lollakas

mallu said...

ma ka ei suudaks karvaste jalgadega voodisse ronida, arvaks, et mees surmani mõtleb, et issand mis laisk piff, ei viitsi tra jalgu ka raseerida. ole siis seal nagu karupoeg:D