Monday, August 16, 2010

gold digger

reedel, käisime patareivil. lahe pidu oli. ja ma sain aru, et terve see aeg kui ma eestist olin ära pole mitte midagi muutunud. aeg oleks nagu seisma jäänud.
laupäeval, olime raija juures annaga ööseks. tegime hommikul eriti hea ahjuomleti ja mugisime seda. kuskil õhtupoole (noh me sõime hommikust kuskil kell 4) otsustasime uuesti poodi minna. see oli huvitav...ükskord ma tean, et me käisime raijaga R-kioskis pitšaamade ja jänesekõrvadega aga see oli juba hoopis teisest killast. me kõik riietasime ennast transseksuaalidest vene litsideks ja läksime Prisma süüa ostma. minul oli seljas leopardimustriline topp ja mini seelik, eriti kõrged kontsad ja neoonroosa boa. muidugi ka roosad päikeseprillid ja läikivrohelised huuled. anna nägi välja nagu renessansi aegne bordelli madaam ja raija oli lihtsalt nagu väga erilise stiiliga tüdruk...
filmisin ka inimesi. mõned naised kõndisid mööda ja häbenemata ütlesid jesssas või issssand jumal või požemoi vms. see oli tore. ja naljakas. muidugi istusime ka mäkis ja sõime MC flurryt..siis läksime koju ja mugisime ja vaatasime fox life'i. ideaalne laupäev raija juures. ma armastan seda kui me kolmekesi sinna satuke ja lihtsalt istume tunde diivanil. aeg-ajalt käib mõni meist külmkapi juures ja teeb uued võileivad. mmm.

No comments: