Friday, February 5, 2010

Bye,bye baby. Baby,bye bye...

Just käisin duši all ja olen nüüd valmis, et minna elama oma kaksik/salaelu, millest ma eile just mikule pihtisin. Ma kartsin tema reaktsiooni kõige rohkem vist. Ma ei teagi miks aga kõige rohkem häbi oli mul seda talle tunnistada. Kõik läks hästi õnneks ja ta oli väga värskendavalt julgustav tuleviku suhtes. Nagu alati oli tal asjale hoopis oma vaatenurk ja seda ma armastangi tema juures kõige rohkem. Rääkides armastusest siis ta ütles, et sõjaväest tagasi tulles võiks ta küll juba martaga täitsa pere luua ja lapsi teha. Ta ütles ka muidugi, et tal on lihtne öelda, et ta võib lapsi teha aga ilmselt see pole tema otsustada. Ja veel üks nunnu asi oli see, et keegi mainis midagi imestusega, millega marta oli hakkama saanud ja mikk ütles:"Nalja teed või? Vaata teda. Ta on ju täiuslik."
Nad ongi minu jaoks täiuslik filmi armastajapaar, kelle suhet iga tüdruk enda omaga kõrvutab. Mis siis, et nad on vahel mega igavad kodujunnid.
Hehe, ja veel seda ka, et kui mikk eile mainis, et peeter tuleb ka linna siis ma itsitasin rõõmust nagu väike tüdruk. Mikk vana lits muidugi mainis seda talle hiljem...Ta ei olevat midagi öelnud selle peale ainult..rahuloleval naeratanud või ..midagi taolist. Ega midagi erilist ei juhtunudki, me isegi ei rääkinud eriti omavahel. Eelmise koos veedetud õhtu võlu oli kadunud ja oli näha, et on aeg edasi liikuda. Ma olen otsustanud, et ma ei pean lõpetama otsimise ja elama oma elu edasi ning laskma sellel ise minu juurde tulla. Ma ei otsigi enam mingit pealiskaudset emotsiooni, sest kõik tunded minu elus viimasel ajal on nii pealiskaudsed ja sunnitud. Tahaks ikkagi midagi tõelist.

1 comment:

R. said...

Tahan näha sind. Elu on jälle nii..bahh. I can smell change. I can feel it too. Et jah, ma ei viitsi oma elu muuta, aga see on lihtsalt ainus valik. Ja me olen nii ära tüüdatud kõigest. Tahaks sinuga kusagil istuda, juua õlle ja kurta vastastikku. Või õigemini tahaks lihtsalt kellegagi täiskasvanud juttu rääkida üle pika aja. Äkki õnnestub millalgi..