Wednesday, November 4, 2009

mulder: no,he's from fucking estonia

ma nägin täna öösel unes, et ma olin anna ja raijaga kuskil pööningul. ja me läksime linna peale. ma eelnevat ei mäleta, küllaga järgnevat. kuidagi juhtus nii et ma kukkusin või keegi lõi mulle mingi ora vasakusse silma ja mulle pandi sinna suur plaaster peale. terve aeg ma arvasin, et mul on nüüd silm peast väljas ja, et mida ma küll nüüd teen. ja ma kõndisin mingis suures kaubamajas ja inimesed vaatasid mind, et issand jumal tal on silm peast väljas vaene inimene. ja et anname talle teed tal on silm peast väljas. keegi isegi küsis, et miks ma seda plaastrit kannan ja miks ma lihtsalt klaassilma ei pane. jalõpuks. mult võeti see plaaster ära. ja ma vaatasin peeglisse. ja ma olin hoopis mingi.. mustade juustega 3-päeva habemega ex-vangi moodi mees. mul oli silm alles küll aga mu vasak näopool oli veits moondunud. seega mu esimene üllatus ei olnud üldse see, et mu silm siiski alles oli vaid see, et ma olin sugu vahetanud kuskil unenäo keskel. sest mu unenägu algas sellega, et ma nägin ennast kõrvalt aga kuskil keskel ma hakkasin nägema maailma nii nagu inimesed pragu näevad. läbi oma silmade, et nad peavad ikka peeglisse vaatama, et oma nägu näha. jah. juba teine õudusunenägu kaks ööd järjest. ilmselgelt see uus õudukas, mis kinodes on, Orb, on mu vaimsel tervisele kuidagi halvasti mõjunud. pealegi, ma peaksin mainima, et mind vaimustab, kuidas kõik sarimõrvarid, tulnukad või tuumapommist kiiritada saanud koll-inimesed või väga veidrad vaheusõpilased ameerika filmimaailmas on alati eestist.

1 comment:

E. said...

Jaa, ma naersin ka, kui nad sinna Saarne vms instituuti helistasid. :D